top of page
Αναζήτηση
  • Julia Lagioti

Meditation

Έγινε ενημέρωση: 20 Μαρ 2020

Η πρακτική του mindfulness (ενσυνειδητότητα) μας προσφέρει τη δυνατότητα να απεμπλακούμε από τον ταραχώδη κόσμο γύρω μας εστιάζοντας την προσοχή μας προς τα μέσα. Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε την αναπνοή μας ως όχημα δημιουργώντας περισσότερη εσωτερική γαλήνη. Συνδεόμενοι με την αναπνοή μας μπορούμε να αποσυνδεθούμε από τις σκέψεις που μας αναστατώνουν, τα συναισθήματα και τους άλλους παράγοντες πίεσης που διαταράσσουν την εσωτερική μας ηρεμία. Σε αυτό το διαλογισμό, η έννοια της εσωτερικής ειρήνης διευκρινίζεται χρησιμοποιώντας έναν τυφώνα ως μια μεταφορά. Μέσα στους δυνατούς, ταραχώδεις ανέμους ενός τυφώνα υπάρχει το μάτι, ένα ήρεμο, ήσυχο, κεντρικό σημείο. Ο στόχος είναι να βοηθηθούμε να εξερευνήσουμε την εσωτερική μας γαλήνη χρησιμοποιώντας την αναπνοή μας για να γίνουμε όπως το μάτι του τυφώνα, το σιωπηλό μέρος του εαυτού μας που μπορεί να παρατηρήσει δύσκολες, στρεσογόνες εμπειρίες χωρίς να παγιδευτεί και να παρασυρθεί από αυτές.


*αυτό το εργαλέιο δημιουργήθηκε από τους Hugo Alberts (PhD) και Lucinda Poole (PsyD), η εκφώνηση είναι στα αγγλικά










Πώς ήταν να συνδεθείτε με τον παρατηρητή εαυτό σας; ■ Πώς αισθάνεστε τώρα; ■ Συνδεθήκατε με τη μεταφορά του ματιού του τυφώνα; Αν όχι, μπορείτε να σκεφτείτε κάποια άλλη μεταφορά που θα σας ταίριαζε περισσότερο; ■ Μερικές φορές κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, τα ζητήματα που έχουν κατασταλεί για κάποιο χρονικό διάστημα αρχίζουν να έρχονται στο επιφάνεια. Υπήρξαν πράγματα που παρατηρήσατε τα οποία μπορεί να είχατε καταστείλει στο παρελθόν; Αν ναι, τι είδους εμπειρίες παρατηρήσατε; Πώς ήταν να τις παρατηρήσετε; Πώς τις διαχειριστήκατε;

104 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page